Leylaaa38 Sizi hatırlıyorum her postunuzda konuşmuştuk☺️ Asla sizi heveslendirmek istemem ama sancıların olması normal güzel şeyler bunlar inşallah belinizde ağrı oluyor mu? O zamanda size yazmıştı şimdide yazıyorum inşallah sizin bebeğiniz size tutundu hep olumlu düşünün bol bol dua edin Rabbim inşallah bebeğinize nefesini vermiştir🌸