Mommm97 Bizde tutmadı. Erkek çıktı takvimde ama kızım olacak. Bazen acaba doğumda erkek doğsa ne yapardım diye düşünüyorum 😅küt diye bayılırdım heralde. saçma düşünceler 😂😂
Gulsen4224 aysekurtar benim iki bebeğimde de tuttu erkek ve kız olarak çıktı öyle de olucak inşallah oğlum 1,5 yaşında ama kızımı bekliyorum bakalım 🌸🥰