Marvegas1 1-2 ay mı ben valla 1 hafta yapmayalım hemen kapanıyor bende buna cevap bulmuş değilim 🤦🏼♀️ Doğum yapmadım henüz 33 deyiz 37 de çatı muayenesi var inşallah normal olur bakalım ama duyduğuma göre rahim esneyen ve çabuk toparlanan bir yapıya sahip yani doğumdan sonra kendini hemen topluyor eski haline dönüyormuş