hanibazen Kızlar nifty test yaptırıp 15 gün bekledikten sonra yeterli dna bulunamadı gibi bişey söylediler 4 iş günü daha istendi olmadı tekrar kan alıcaz dediler genoks firması. Böyle bişey yaşayan oldu mu sorun mu var da böyle oldu diye çok korkuyorum :(
Busbushatun hanibazen bende bugun kan verdım 7-10 gun ıcınde gelıcekmıs ekstrem bı durum yasanırmı dedım hayır dırek doktorunuza ve sıze yollıcaz dedıler
RuveydaYasin hanibazen bende yaptırdım 9. Günde geldi sonuç çok şükür tertemiz çıktı inşallah temiz sonuç çıkar seninde endişe etme olur mu
alenrenas1 hanibazen canım bende vermiştim 13. Günde temiz gelmişti cok şükür ama benden de alırken hemşire kapagını acmıstı adam sonra görünce hemşireye dedi ki niye actın içindeki hava aldı bu gecersiz oldu falan tekrar bastan almıstı belki sizde de böyle bir problem olmustur hava falan almıstır tkerar verirsiniz inşallah temiz cıkar
Alperefet hanibazen canım birkaç kişide daha görmüştüm yetersiz dna çıkabiliyormuş, sorun olduğundan değil o şekilde düşünme tekrar gelip kan alırlar en kötü ihtimalle, ben de yaptırdım bu testi 15 güne gelmişti sonucum, inşallah güzel haberler alırsın beklemenin ne demek olduğunu biliyorum 🙏🏼
hanibazen Ya çıkmayınca sonuç bi de 4 gün daha atınca üstüne tekrar kan alabiliriz diyince telaşlandım 16. Haftada vermiştim kanı erken haftada versem diycem ki çocuğun dnası bulunamadı erken hafta olduğu için normal ama öyle de değil ki :( bir de şikayer varda böyle olup sonucu riskli çıkan gördüm hepten korktum
hanibazen alenrenas1 araya yılbaşı falan girdi kanı mı kaybettiler kan mı bozuldu fazla beklediğinden anlayamadım zaten stresli bi bekleyiş böyle olunca hepten streslendim
alenrenas1 hanibazen olabilir belki dediğim gibi hava almıstır tüp veya kan yetersizdir yada fazla doludur tüp hersey olabilir sıkma canını stres yapma eminim temizdir bir sansızlık yaşanmıstır . Biliyorum beklemek zor ama yoktur bişey içini ferah tut
Alperefet hanibazen iyiydi sanırım burda kötü çıkan çok az kişi vardı istersen eski sohbetlerden arat oku
Brokoli42 Kanınız suluysa böyle şeyler yaşanabiliyor, benim yaptırdığım firma direkt 2 tüp kan almıştı yeterli dna bulunmama ihtimaline karşı, bazı firmalar 1 alıyor gerekirse ikinciyi alırız diyorlar, içiniz rahat olsun bence.
hanibazen Brokoli42 keşke 2 alsalarmış stres olmazdım böyle 🤕 sağolun inşallah öyle teknik bir sorundur
nur006 hanibazen benimde kan vereli 6 iş günü oldu inşallah hayırlı sonuclar alırız çok zor bi süreç 🥺
Msd26 hanibazen canım benim başıma gelmedi ama bu formda bu şekilde olan kişileri okudum. Hatta para iadeside yapıyorlarmıs böyle bi durumda.