1 ay önce sezaryen doğum yaptım 7 aylık Prematüre oğlum var mama hiç yemiyor oldugu gibi kusuyor sadece anne sütü seviyor her iki memeden de mastit oldum cıldırmak üzereyim yanma kızarıklık kaşıntı hepsi var Doktora gittim iğne antibiyotik tedavisi verdi yarın bitiyor ilacım geçmedi ne yapacam nolur söyleyin basına gelen varmı sagımda yapıyorum kanallar tıkalı