Kaderkurtbey ben bundan 2 buçuk sene önce doğum yapmıştım o zamanki ebe baticonu bi maşrapa tarzı kaba koyup sulandırıp vajinama abdest alır gibi her tuvaletten sonra atmamı söylemişti iyi geliyordu. Asıl ağrı sızı icinde merhem iyi geliyordu. Dus almanın sakıncası olmaz canım şampuan zarar vermez oturarak dus alma küvete falan girme ayakta dus al.