Nazan123 Kizlar yakı yapmayı dudunuyorum adetimin 3. Gunu hangi zamanda yapisdirmali adetden sonra ve yumurtlama oncesi okudum dogrumudur yada sonuc alan oldu mu
EsmamM18 Nazan123 benim kürt komşum var uzun yıllar bu yolla gebe kalmış. Yakıyı kuyruk sokumuna yapıştırcaksın. Adetinin son günün de. Dusunu alcan yakıyı koycan. Ama o gece mutlaka eşinle ilişliye girmen lazım.
Nazan123 Tabi ki yine yanıt yok tesekkurler sizce hamilemiyim diyip 2 koskoca cizgiyi koyunca herkez aaa evet evet dio nedense alttarafı bi yardim istedim
nilsmother Nazan123 Bn gördüm bir bilgim olmadıgı için yazmadım napalım yani yanlış bilgi mi verelim? Bilen yapan olsa yazar.