Byzalya Kızlar detaylıda doktorum çocuğun kollarının bir hafta önde olduğunu söyledi bu durumda bebek erken gelişip erken doğumla mı sonuçlanıyor bu durumu yaşayan var mı ?
RuveydaYasin Byzalya kaçıncı haftada detaylı ultrasona girdiniz acaba ben de gitmek istiyorum ama hangi Aralık olduğunu bir türlü kestiremedim
Ayseege6156 Byzalya benim bebeğimin de göbek çevresi 5 gün ileride gidiyor doktor bunlar olur bir iki hafta önde veya geride olması seni korkutmasın gayet normal şeyler demişti şuan 33 deyiz doğum yapmadım daha ama ben bişey olacağını sanmıyorum
Mrvgl Byzalya Bennde baş cevrrsi 8 9 gün önde hep karın 3 4 gün. Geçenlerde bacak boyu 1 hafta geriydi düzelmiş. Zaten önemli değil demişti doktor. İleri geri 1 hafta hatta 2 hafta çok onemsenmiyor. Normal doğum için önemli sanırım basın büyük olmasi.
RuveydaYasin Kaderaslan ben tam 21+1 im o zaman tam zamanı daha randevu alamadım hangi hastaneye gitsem iyi midir acaba diyip kafa karışıklığı oluşturuyor bende o zaman bu hafta içinde alayım çok teşekkür ederim cevabın için
Byzalya Ayseege6156 midesinin büyük olması korkuttu da beni ikinci detaylımkontolümde ayrıntılı sorucam bakalım
Mervece06 Ayseege6156 yaa bende 21haftalıktım geçen hafta detaylıya gittim 5 gün geriden geliyor dedi gelişim geriliği falan diye beni korkuttu siz böyle yazınca içim biraz olsun rahatladı
RuveydaYasin Byzalya birşey daha sormak isterim sizin de bebeğiniz aşağıda mı benim oğlan hep aşağı kısımda takılıyor 😅 yukarı çıkmasına daha var sanırım göbeğim de aşağıya bakıyor
Ayseege6156 Kaderaslan size yanlış bilgi vermişler keşke biraz daha araştırsaydınız 🤦🏼♀️ 20-24 arası bakılıyor bu net ve kesin olan birşey yani tıbben