tgb006 Bende onu merak ediyorum işte hastane de çalışan bi bayan bunu çok güzel açıklamış bende dediği siteye girdim hesapladım ücretler çıkıyor ama hangisi geri almam gereken ücret hangisi bizden alınan fazla ve boş ücret anlamıyorum bi türlü ama şunu biliyorum ki hastane kendi kafasına göre ücret alıyor halbuki belirlenen bi sistem var ve bunu yazan bayan 2 kız kardeşinin doğum da verdiği fazla parayı bile geri almış dilekçe ile kendisi hastane de çalışıyor çünkü biliyor bu işleri