[silindi] Kızlar 6 haftalık oldum kalp atısı için gittim kalbini gördü ultrasonda ama duyamadık sesini 10 gun snra gel dedi sizdede böyle durum varmı
-bal05- [silindi] ideal olan zaten 7 ve 8. Haftası zaten canım sıkma canını bir dahaki gidişinde duyarsınız 🙏🏻🥰
[silindi] ozi52 teşekkür ederim her yazdıgıma cevap veriyorsunuz cok teşekkürler siz kaç haftalıksınız acaba♥️
ozi52 [silindi] Biz bugün 16+1 olduk teyzesi 😅🤲🏻🧿💙 Vakıf oldugum tecrübe edindigim konular da cevap yazmaya çalışıyorum mümkün mertebe. Şu süreç öyle bir süreç ki rahatlamak için destek arıyoruz bu platform da. Rabbim hepimizi yardımcısı olsun inşallah 🤲🏻💐
ozi52 [silindi] Valla canım 1,5 lt pet şişe aldım. Onu bitirmeye çalışıyorum normal de su içemiyodum zaten. Zar zor 2 ye tamamlıyorum🙈😅