İkinci bebeğim ilki 22 aylık ama ben sanki ilk bebeğim gibi o kadar heyecanlıyım ki. Yarın bu saatlerde Ege’m benimle ♥️ 38+3de sezaryen doğumla dünyaya gelecek inşallah. Sadece biraz korkuyorum ameliyat anindan ilk oğlum Ediz Alp’te 40+6 da zorunlu sezaryen olmak zorunda kaldım ameliyat aninda hissedince sakinleştirici almışım bir şey hatırlamıyorum. Bu sefer sakinleştirici istemiyorum bağırmamam gerekiyor dayanmam lazım oğlumun ilk doğduğu anı görmek çok istiyorum 😊 lütfen benim için dua eder misiniz. Allah yardımcin olsun deseniz benim için yeterli çok teşekkür ederim şimdiden 🥰