Ozi1234 36+4 um hoca ntsde sancı görünüyor bebeğin hareketi yavaşlamış bide kilo alımı azalmış dedi dopplere yolladı sizce doğuma alırlar mı çok korkuyorum ne olur dua edin bişey çıkmasın
Burcinisp88 Ozi1234 alabilirler. Bende öyle doğuma gitmiştim. Hiç bi sıkıntı yaşamadık. Küvözde falan kalmadık. Allahın izniyle her şey yolunda gider inşallah. Dua edin. Bende edeceğim. Rabbim yardımcınız olsun