civcivimm_ tosunum derken kilosu normal ben ağız akışkanlığı hep tosunum die seviyorum oğlumu😊 36+3 üm şuan bilmiyorum en son 33. Haftadmda 2.10 gr demişti normal demişti boyuda 42 cmdi😊 beslenmemde hergün meyve yerim bir porsiyon muz elma mandalina evde ne varsa sabahları ceviz kaşar süt eşimle ayranı çok tüketiyoruz her yemekte nerdeyse ayran olur ekstra bişey yapmadım☺️