Ebrar3435 Kızlar bugün asi olucam da sağ koluma mi sol koluma mi yaptirsam bilemedim sola yaptirsam sola yatıyorum ağrır diye korkuyorum sağa yapsam sağ elimi kullanıyorum çok acisi olurmu elimi kaldırıp indirebilir miyim olanlar bi yazabilrimi 😀☺
ADamla Ebrar3435 ben ilk dozu sola yaptırdım bir hafta ağrıdı, yatamadım çok fenaydı. Şimdi hamilelikte ilerledi hep solda yatıyorum diye sağa yaptırdım bir gün kolum kütük gibiydi sonra hemen geçti. Hiç belli olmaz 😁
Ldy Ebrar3435 şimdi yaptırdım herhangi bir ağrı sızı olmadı ilk hamileliğimde de olmamıştı . Hemşire sola yapalım dedi bende tamam dedim
Bebislerimiz Bende cok agri yapmadi aksama dogru sanki poset tasimisim gibi agri yapti ertesi gune bic bisi kalmasi
ozi52 Ebrar3435 Bende 16. Haftaya bugün girdim 🤲🏻🧿💙 Demek ki ebemiz heral arayabilir 🤦🏻♀️ Bşde çok agrı oluyo diyolar korkuyorum da 🤷🏻♀️
Ebrar3435 ozi52 ben oldum geldim acı yok şuan ilk olduktan bi kaç dakika sızladı o kadar belki akşama ağrır bilemem de suanlik bisey yok:₺
ozi52 Ebrar3435 Aman agrı falan olmaz inşallah… 20. Hafta da vuruncakmışım ikinciyi de 24. Hafta da 😬