Arkadaşlar hepinizden Allah razı olsun çok şükür gece 11:30 da bu sınavımıda verdim doğum oldum tevekkül ediyorum Rabbim verdi bu dünyada rızkı yokmuş Rabbim aldı.. bir süre foruma girmicem malum mesaj ve bildirim geliyor bebek adına.. yeni güzel ve hayırlı haberlerde yeniden buluşmak üzere..saygıyla ve sevgiyle kalın ❤️