13 haftalık hamileyim. Ev işlerini yapamaz oldum. Yataktan çıkamıyorum resmen. Bulantılar geçmedi. Ağzımın tadı da yok. Hiç bir şey yiyemiyorum. Ne zaman normale dönerim bilmiyorum ama bu süreç psikolojimi çok zorluyor. 3 aydan sonra düzelir dediler ama yok 🤕 hamilelık dönemini mutlu sağlıklı geçirenlere çok özeniyorum