Tu28 bende bir tek bende oluyro bana noluyor diyordum bana aynı zamanlarda oldu başta korkuyor insan ama herhangi bir kanama durumun yoksa sadece ishalsen korkma bende yaşadım hemde 3 gün aralıkla yaşadım. Sürekli kanama da varmı diye kontrol ediyordum için rahat olsun. Şimdi 17.haftadayiz. herşey yolunda normal böyle şeyler sanırım