TurkanAri Merhaba guzel anneler🌸 Kizlar bisey sorucam siz her ay kan ve idrar testi yaptiriyomusunuz? ben ilk hamile oldugumu ogrendiyimde her halde 5-6haftalikdi yaptirdim ondan sonra hic yaptirmadim.
Ebru2403 TurkanAri ben sağlık ocağına gidip sıklıkla yaptırıyorum sonra gidip kendi doktoruma gösteriyorum ki iyiki sıklıkla yaptırıyorum vitaminlerim düşüşe geçiyor bazen yada enfeksiyon olma ihitmalimiz çok oluyor ve ben de tesadüfen hafiften çıkmıştı
NilayRuya TurkanAri bende ilk öğrendiğimde yaptırdım daha kimse istemedi , bugün doktora gidicem ben istiycem tahlil demir eksikliğinden yada kansızlıktan şüpheleniyorum