Canım benim evimim orda bende bir kaç kere oraya gittim ismail hakkı olması lazımdır dr. Adı ama gerçekten o kadar ilgili o kadar anlayışlı bir dr ki bende ilk bebeğimi 11 hafta kürtajla alınması gerekti o yüzden2 bebegim için çok temkinliydim beni her muaneye gittiğimde sakinleştirdi.gecen hafta sonu aşırı kasik agrım oldu bebeğime histemiyordum acille gittim hemen doğumhaneye aldılar muaneye dr. Olsun hemşireler olsun çok iyi davrandı tabi aileni bekleme salonuna alıyorlar detaylı sana bişey demiyolar durumla alakalı sen didiklemen gerekiyor neyin ne olduğuyla alakalı ama adı üstünde özel hastane tatbikiyle detaylı anlatacak ailen mecbur bilgi vercek ki özelde bile gece doğuma gittsen acıldeki dr seni doğum yaptırıyo kendi muayne olduğu dr. Değil herkesin tecrübesi farklı ben ilk çocuğumu özelde sultanbeyli ersoy da kürtaj olmaya gittim sırf özel diye 4 kere kürtaj yapmalarına rağmen alamadılar devlet hastanesi 5ci de aldı boşu boşuna kendini özelde perişan etmişsin dedi şans işi bu işler vala nasip de ne varsa onu yaşarsın RABBIM hayırlısını nasip eylesin hepimize 🙏