Ndmdmr normal dogumda ve ılk gebelıkte benım doktorum cok onermıyordu dogal akısında ılerlemesınden yanaydı, hastanede dırek bole bıseye yonlendırmelerın sebebı neymış acaba ben sezeryanda epıdral oldum cok guzel gectı ole bel bas agrısı flan yasamadım ama guvenılır bı ekıbın yapması onemlı