Canim bende 18 haftaligim arada cok.nadir hissediyorum ya cok yuruyunce , yada yatinxa hissediyorum doktor normal hissetmemen diyor birazda kilon veya gobisin varsa daha gec hissediyorsun sanirim bana öyle dedi doktorum . Endiselenmekde haklisin ama bence normel geliyor iki gun kipirdamadi daha bi saat knce uyandigimda kipirdadi mesela .