Benim de öyle 19 haftalığız rahim ağzını tam kapatmış durumda yukarı çıkması artik zor dedi yani doğum sezaryen, kanama şükür hic olmadı ama olursa hastaneye koşmak lazım, erken doğum riski de tabi ki var doktorun söylediğine göre son ay yanında geceli gündüzlü biri olsun dedi doğum başlayabilir çünkü 😐 ama bebek ve sizin için sağlık endişesi yok sadece süreci dikkatli geçirmek gerekiyor korkulacak bir durum değil yani birbirinize sağlıkla kavuşursunuz inşallah 🙏