Esmadncc Kızlar dünden belli ne yesem çıkarıyorum ve çok şiddetli baş ağrım var hastaneye gitmek İstiyorum ama hamileyim kendi doktorumamı gitmem gerek yoksa başka bir bölüme mi ?
momsboys Esmadncc direk acile git canım gebelere özel bulantı ilacı ve parol olan bir serum takarlar bide kan idrar verirsin idrar yolu enfeksiyonuda olabilir en azından rahatlarsın
2bebek1huni Kaç haftalık hamilesiniz. Dahiliyeye gidip sonucu kendi doktorunuza bildirebilirsiniz. Direkt kendi doktorunuza da gidebilirsiniz