Benimde yirmilik dişlerim kaç yıldır ağrıyor bekarken doktor iltihap kaptığı için ilaç verdi ve şimdi yine ağrıyor ne yapacağımı bilmiyorum yemek yememi çok zorlaştırıyor doktor kontrolümde daha var o yüzden doktorada soramadım bi öneriniz varmı büyük ihtimalle yine iltihap kapmış