Kezibanavc bırakamıyorum diye birsey yok canım gercekten istesen emin ol bırakırsın kendine bahaler üretmek yerine bırakmayı tercih et bebeğinin sağlığı herseyden önemli..10 senedir iciyordum bıraktım ben su an emziriyorum canım deli gibi istiyor ama gene icmiyorumm tutuyorum kendimi esim dısarda icip geliyor öyle koku geliyorki bana anlatamam diyorum demekki icsem bu sıgara kokan ellerle bebeğime dokuncam ne kadar kötü .Simdi bırakamıyorsun emzirince napcaksın o zaman daha kötü olucak demem o ki bırakamıyorum deme bırakcağım de👏🏽