Suu bebeğim çok hareketli maaşallah heryerde hissediyorum 🙈 Ama özellikle sol kasık kemiğime çok baskı yapıyo resmen ittirio. Son 3-4 gündür göbeğimin üst kısmında bi rahatlama hissediyorum. Kaburga kemiklerim göbeğime batıodu rahatsız ediyodu beni şimdi öyle bi batma yok. Geçen hafta başı aşağıya dönmüştü oğlumun bakalım bu hafta ne dicek doktor. Bence benimde göbeğim düştü bebeğim aşağıya indi inşallah 😊