Bende şuan 17 haftalık hamileyim. Benim de son 1 haftadır 13 9 çıkıyor ama mesela salata yaparken içine sarımsak, limon ve susmak koyuyorum o şekilde 12 8e düşüyor sizde deneyin.. Bir de süt ve süt ürünleri tüketmekte de fayda var. Ben hergün bir kase yoğurt ve bir bardak süt içiyorum. Gün içerisinde yürüyüş yapmak da gerekiyor. Alfameti sabah akşam olmak üzere gebeliğin en başından beri kullanıyorum. Spot idrar tahlili yapıldı bende de protein kaçağı çıktı ama normal seviyeler de.. Bu arada ne yazık ki stres de tansiyonu çok yükseltiyor 😔İnşallah tansiyonlar normale döner ve bebişlerimize sağ salim kavuşuruz 🙏 Geçmiş olsun..