Kelebekkk canım ben bizzat yaşamadım ama en yakınım olan yengem yaşadı tecrübelerimi paylaşayım. Gebelik testi pozitif çıktı, hemen gidip kan verdik o sırada ne adet ağrısı ne kanaması hiç yoktu. Hastaneden sonucu almaya gittik 160 civarındaydı. Sonra doktor hamilesin ama Beta HCG değerinin yükselip yükselmediğini kontrol etmek için iki gün sonra tekrarlayalım kan testini deyince iki gün sonra yeniden kan verdik. Sonucu beklerken yengemin adet ağrısı başladı. Hastaneye gittik değerleri düşmüştü. Ultrasonla bakıldı kese falan da yoktu, doktor da kimyasal gebelik dedi. Eve gidince de yengem kanamasının başladığını söyledi normal adet oldu. 1 ay sonra da yeniden hamile kaldı. Şimdi 2 yaşında maşallah bir yeğenim var🌸🤭