Kızlar hepinize merhaba 🙋🏻♀️ Benim size yine bir sorum olacak. İki gün önce ufacık bi kanamam oldu, zaten 10günde bir kanama yaşıyorum ufak ufak. Ancak iki gündür kasıklarımda ve belimde çok ağrı var. Oturup kalkarken ağrıyor, uzanıp ayaklarımı uzattığımda kasıklarım öyle ağrıyor ki koparıyorlar sanki. Doktorumu aradım uzan dinlen dedi ama ağrılarım geçmiyooorrr 😒 Sizinde böyle ağrılarınız oldu mu bu dönemlerde? Sıcak su torbası falan rahatlatır mı acaba?