Aysegulbagca22 Kızlar bebeğin bacak ve karın bölgesi haftasıyla uyumlu ama baş ölçümü 2 3 hafta büyük çıkıyor başına böyle bişey gelen var mı bişey olur mu acaba
mlsmrtgl Aysegulbagca22 Bebeğimin başı haftasına göre bir hafta on gün kadar önde doktorumuz bir sorun görmedi.
alininannesiiiii Aysegulbagca22 aynı durum bizde de var 3 hafta önde gözüküyor ama doktorum çok büyük bi sorun değil dedi inşallah doğuma kadar düzelir belki
Mommmyyy Aysegulbagca22 bir şey olmaz canım benim baş iki hafta iki gün önde karın tam gününde bacak bir hafta geride çıktı normal dedi değişiyor zaten ama başı her daim önde koca kafa diye seviyor dr ırsi olur baş yapısı dedi
Aysegulbagca22 alininannesiiiii bizimde 3 hafta büyük çıktı şeker hastalığı olanlarda böyle bi durum görülüyor filan dedi ama benim öyle bişeyim yok eşim e söyledim o da dedi her gittiğimizde birşey çıkarıyorlar illa başka yerlere gönderiyorlar bundan önce gittiğimde de böbreği büyük demişlerdi başka yere yollamışlardı hiç bişey çıkmamıştı
alininannesiiiii Aysegulbagca22 bende de şeker çıkmadı bu sefer başka yere yönlendirdi mi doktorunuz bana bişey demedi çok büyük bi sorun değil dedi takmayın kafanıza doğuma kadar düzelir bence iyi düşünün iyi olsun 😇
alininannesiiiii Aysegulbagca22 aman sağlıklı olsunlarda insan tedirgin oluyor işte ilk gebelik olunca bide hiç tecrübe yok doktor ne derse onu yapmak zorundayız napalım inşallah büyük bi sorun yoktur sizde endişelenmeyin doktorum çok büyük bi sorun değil dedi ilerleyen haftalarda haftasıyla uyumlu olurlar inşallah 🙏
Mommmyyy Aysegulbagca22 2 haftadan falan bir şey olmuyor hiç kafaya takma sen 5-6 hafta ileride olsa bakarlar zaten
Tiredmom Aysegulbagca22 bizimde önde önemli olan göbek çevresi ilk oğlumda baş büyüktü biraz zor çıkardım ama çıktı:D
Bluesge Aysegulbagca22 türkiyede kullanılan standart degerler ingiliz sisteminden geliyor. Türk insanının kafa cevresi ingilizlere gore daha buyuk. Bu yüzden arada fark cıkıyor. Teknoloji ve bilimin önemi burada anlaşılıyor. Aletler yerli olsa ona göre optimize edilebilirdi. Doktorum bir problem yok dedi.
Aysegulbagca22 Özelde doktora gittim orda dedi gebelik şekerin olabilir o yüzden de olmuş olabilir ama bebeğinde iri olabilir dedi
Ezgirella Benim de bebeğimin kafası 3 hafta önde görünüyor şu an 33 haftalık hamileyim. Doktorum bir sorun görmedi biraz koca kafalı olacak dedi. Ama doğumum sezeryan olacak bu sebeple büyük ihtimal