Berilsu ben hamile kaldığım da çıkardım maalesef 🙄 şark görevindeyiz sağolsun eşim bey burası Yüksekova doktora böyle mi acicaksin karnını çıkar sonra takarsın dedi 🙄 Zaten 7 senedir olduğuna delik kapanacağını da sanmıyorum, doğumdan sonra takarim artık 😁