Kızlar merhaba 36 haftalık gebeyim. Bu gece saat 5 ten bu yana bebeğimin hareketini hissetmiyorum pekmez, şeker, ceviz, süt yedim belli aralıklarla yürüyüş yaptım bebeğimi dinledim ama bırakın tekmeyi dönme hareketi bile hissedemedim yaşayan var mı şu an doktora gidiyorum ama 5 saat hareketsizlik bana anormal geldi bu durumu yaşayan normal olan var mı