Çatı muaynesinden hiç korkmayın öncelikle onu söylemek istiyorum …ben çok korkuyordum kanama başlayabilir dediler … doğum başlaya bilir dediler çok acıyo dediler …ama hiç hissetmedim bile …tam 37+0 haftalığım … 1 cm açıklk var dedi muayneden sonra istiyosan normal doğum müsait dedi bnde bekleyelim istiyorum dedim … acaba 1cm açıklıktan kaç hafta sonra doğar ki başına gelen varmı şimdiden teşekkr ederim …