Cansell 13+4 haftalagim vajinamin giris kisminda agzi batma zonklama tarzi saniyelik bi aci oluyor normalmi
Emel38 Cansell rahim kaslarından oluyor.bendede oluyor arada..bebek ve rahim büyüyor..ılık su torbası köy ayağının altına rahatlator
Elfctllm Benimde üst ağrıyor vajina altı değil de sağ tarafta 8+5 im bende korkuyorum düşük mü olcak diye 😔
Tugcecbkc Enfeksiyonunuz olabilir lütfen tahlil yaptırın bende öyle olmuştu sık sık ağrı batma oluyordu
Tugcecbkc Cansell yok bende öyle şüphelere düşmüştüm açıkcası yoğun enfeksiyon çıktı, antibiyotik başladı malesef