Ogrtmnanne2 mrb benim de 27.haftada bir gece tek sefer yoğun kanamam oldu durdu, yarım saat sonra da bi anda burnumdan yoğun kan gelince korkup ambulans çağırdık ama gelen sağlık görevlileri bizi sakinleştirip sabah hemen dr a gitmemizi söyleyince, sabahı zor ettik. Normalde özel hastanede takipli olduğum dr a gittim alt muayene yaptı erken doğum olabilir deyip beni hemen üni. hastanesinde bir profa yönlendirdi. Rahimde yumuşama başlamış (38mm) denerek hemen yatışım yapıldı, ciğer geliştirici iğne, günde 4 kez nidicard ve serum verildi. 3 gece sonra 40mm ile taburcu oldum, şuan 30. haftadayız geçen hafta muayenede kalınlık 28 mm ölçüldü evde progesteron ve hafta da bir progestan iğne ile dinlenmeye devam ediyoruz. Aslında ilk haftalardan beri arada çoz az damla şeklinde kanama oluyordu rapor alıp dinlendiğimde geçiyordu, uzun süre olmuyordu. İlk gebeliğim olduğu için acemilik yaşıyorum, karnımdaki sertleşmeleri de normal sanıyordum ama bunların hepsi erken doğum belirtisiymiş.
Şimdi merak ettiğim bişey var ki, bazen bebeğimin istemsiz ard ardına seri hareketler yaptığını hissediyorum, hıçkırık gibi değil onu anlayabiliyorum ama bu daha çok balık çırpınışı ya da titreme gibi başlayınca da 10 dk falan sürüyor uykudan uyandırdığı oluyor, korkudan ter içinde kalıyorum, bu tür hareketler de hisseden var mı acaba?