Kızlarr Merhaba herkese..Vee artık bende doğum yaptım bugün tam 6.günümüz😊.Öncelikle tüm annelerimiz sağ salim evlatlarınızı kucağınıza alırsınız inşallah inanılmaz bir duygu bu.🙏🏻🥰
Evet hikayeme başlıyorum uzun olucak ama ben hamileyken de hiç sıkılmazdım okumaktan eminim sizde sıkılmazsınız🙏🏻
5 ocak gece 2:30 ‘da karın ağrısı gibi bir ağrı başladı bununla birlikte biraz su geldi tabi ben bunu akıntıdır karnım öyle ağrıyodur diye düşündüm.Ama öyle değilmiş tabi😇.Ağrılar ve su gelmesi sabaha karşı 6’ya kadar sürdü dayandım normal istiyordum çünkü.Eşimede söylediğimde oda telaş yaptırmamak için sıvıdır sakin ol dedi .Neyse ki tam 6 da nişanım geldi bende tabi bir heyecan hemen doktorumu aradık hastanye çağırdı .Temkinli davrandık çantalarımızda aldık yanımza ama ben hala inanamıyordum doğuma gittiğime kontrol diyordm😅 Hastanede hemen ebeler baktı rahim geride ve bebek rahime dönmemşti ama sancım vardı ebe’de bana bebeğinizi bugün mutlaka kucağnıza alarak çıkacaksnız burdan dedi 🙏🏻biraz üzüldüm tabi bu durumda sezeryan olucaktım sonra dedim bebeğim ve benim sağlıklı olmam daha önemli .Doktorum geldi kontrol etti suyum bitmiş nerdeyse sabaha kadar sancı ve su geldi çünkü.Ve ameliyathane hazırlandı 8:30da aldılar beni ama nasıl heyecanlıyım🙈Doktorumla kararlaştırdık ben epidural sezeryan istedim korkuyordum aslında hiç ameliyat geçirmemiş biri olarak.Ama inanın hiççç acı vs hissetmedim.Belden iğnemi yaptılar hiç canınız yanmıyor ben iğneden korkarım bide🙈Zaten o iğneyi yaptıktan sonra siz hiç birşey hissetmiyorsunuz.Başladı ameliyat biz doktorumla sohbet muhabbet ediyoruz tabi nasıl gidiyor diyorum doktorum da az kaldı geliyor paşa dedi😊 Tam 8:53de bir ağlama sesi Allahımmm Oğlum geldi ben o sesi duydum o an herşey durdu ağlıyorum nasıl güzel bir duygu kızlar anlatamam size ♥️ Yanağıma koydular o an sustu böyle birşey dünyada yok Kokusu teni kızlar şuan bile yazarken duyguluyum😓.Sonra titremeye başladım donucam sandım orda sakinleştirici yaptılar ama bu titreme sizden olan bir durum değil kan kaybediyorsunuz canınızdan can gidiyor oyüZden.Yaptılar iğneyi biraz sakinledi titremem dikişlerim atıldı ve odaya indiik kızlaar😍 İşte bu kadar okadar çok korkuyordumki ben korkulcak bir durum asla yokmuş🙏🏻Ameliyattan sonra 1 gün boyunca zaten ağrı ve sızı oluyorr normal bir durum çekiyorsunuz onu.6-7 saat sonra hemşireler geldi yürüttü tabi uyuşuğum ama yinede yürüdüm şükürler olsun.Sonrasında annem ile yürüdüm ve sonrada artık kendim çabaladım kendim yürüdüm 2.gün iyiydim kendim kalkıyordum yürüyebiliyordm azimli olun mutlaka bebeğiniz için cesaretlenin canınız yansada yapın bence🙏🏻Sonrasında kızlar 1gün yattık hastanede zaten sonra geldik evimize Allahıma çok şükür herşeyimiz iyi oğlum yanımda uyuyor😊🙏🏻💙 Sizlerde bir avazda doğurun inşallah Anneler.Beni dinlediğiniz içinde teşekkür ediyorum sormak istedikleriniz olursa herzaman hazırım.Kendinize iyi bakınnn🙋🏼♀️♥️