-Sevda- değeriniz normal ilk haftalarda hatta ilk 3 ayda kanamalar olabiliyor malesef bazısı düşük ile sonuçlanıyor bazısı normal kabul ediliyor iki gebeliğimde de kanamalarım oldu ilkinde 6. Haftada başladı ara ara devam etti, 2. De 8 de başladı bi kaç kez oldu, ilki hep pıhtılı kırmızı kanamaydı, 2. De pembemsi sonradan kahveye döndü. Strrs yapmayın olabiliyor böyle şeyler