Ecre4141 38+6 olan birisi boyle bir durumda hemen doktorunu aramali. Biz nerden bilelim dogum baslamis mi, acilmasi var mi yok mu, kac dkda bir sancisi geldigini bile tutmamis duzenli mi degil mi hicbir fikrimiz yok. Ne gibi bir yanit verebiliriz ki, oturdugumuz yerden dogurtalim mi kadini?