Kızlar özel bi hastaneye gidiyorum ama uzak bana hareketler az gibi gelince devlete gittim tabiki dr yüzüme bile bakmadı cidden allah yardım etsin devlet hastanelerine mecbur kalanlara neyse hiç bilgi vermedi 29+2 yim 1570 dedi kilosuna sizce çokmu bu haftalarda muayeneye gidip yorum alanlar yazabilir mi şekerim sınırda ondan korktum açıkçası