Sult Benim de son 6. Kasılmalar hep vardı erken haftalardan beri, hala devam ediyor. Adet ağrısı gibi ağrılar oluyor ara ara. Sol kasığımda da ağrı var kaslarda, sanırım bebek baskı yapıyor iki haftadır falan. Ama nişan vs hiçbir şey daha yok ortada. Zaten daha da erken, herkes doğuramuyorumm diye post açıyor, ben de 40 a kadar hiç acele etmiyorum. Hem bebek için değerli günler bunlar, hem de ben anca işimi gücümü bitirmiş olurum herhalde :)