160620
Çok geçmiş olsun cnm inşallah tez zamanda geçer.
Bende skolyoz hastasıyım haha 14+4 haftalık hamileyim ilerleyen zamanlarda bnide sıkıntılar beklyr , sizin böyle olmanız beni iyice korkuttu 😞
Benim doktorum hamile kalırsan takip altında olacaksın demişti, önümüzdeki ay gidecem bir doktora.. sende bir doktoruna gözük, skolyoza bu durumda başka bir çare bulman zor gözüküyor