Benimo Kızlar yarın sezeryan ile doğum yapacağım inşallah ☺️🙏🏻 Eşim girebilir mi doğuma ? Özel hastanede olacak
minikcasper Benimo her hastane farklı bunu hastanenize sorun. Bende özelde normal doğum yaptım sancı anında odaya annem gelmişti mesela ama ben eşimi istemiştim o da işlemleri falan yaptırıyomuş annem durmuştu sonra çıkattmıştım annemi kısa süreliğine eşim girdi çıktı ama doğum anında almadılar ki zaten o an bende istemezdim. Doğum bitince aldılar odaya geldi hemen.
Tugba_13 Benimo hastahaneden hastahaneye değişiklik gösterebilir, ben medicalparka gidiyorum orda sezeryana almıyolar, normal doğuma alıyolarmış. Sezeryan ameliyathanede olduğu için o ortama eş almayı tercih etmiyoruz demişti doktorum.
Benimo minikcasper normal doğum olsa ben de istemeyecektim. Sezeryan olduğu için istiyorum kendisi de istiyor