Mekselinda tabiki 😊 oncelikle sunu belirtiyim benim kizim 3 aydan sonra meme reddi yapti 3 bucuk ayda sagarak besledim dis donemimiz araya girince sagim duzenli olmadı ve sutum gitti ben bu 6 bucuk ay boyunca hic bir sekilde kafama gore bir sey yapmadım sut olayi bitince basladim gunduz 12 den aksam 8 e kadar beslendim 3 ogun olarak kahvaltida peynir zeytin 2 yumurta yiyorum sinirsiz yesillik domates 4 gibi nesfit sut bir meyve aksam yemegi en gec 8 ne yemek varsa yiyiyorum (makarna pirinc pilavi ekmek haric) hayatimdan kizartma hamur isi makarna pirinc pilavi ekmek tatliyi cikarttim bol bol su iciyorum kalan 16 saat sivi beslenme yapiyorum su sekersi cay kahve gibi tabi emzirme doneminde yapmak ne kadar dogru bilmiyorum ama bu donemde yine kizartma hamur isi tatlı ekmek pirinc pilavı makarna yemezsen zaten verirsin ve bu saydiklarimin hic biri sut yapmiyor zaten canin tatli istedigi zaman kurudut kuru incir hurma yiyebilirsin hem bunlarin hepsi guzel sut yapiyor ara ogunlerinde sut kalitesi icin yagli kuruyemis (findik fistik badem ceviz kaju) tuketebilirsin bulgur pilavi dereotu taze sogan bunlar cok guzel sut yapan yiyecekler aklinda bulunsun 😊