Hasansibel Bu ikinci gebeligim ve kan sulandirci iğne vuruluyorum acaba 9 ay boyunca vurulan anneler son ayda doktur baska bir ilaç veriyormu nasil doğum yaptiniz 🤰🤲
asiyesare Hasansibel ben 32.haftaya kadar iğne ve aspirinle devam edicem doktorum öyle söyledi 32. Haftadan itibaren sadece iğne🙂henüz o kadar ilerlemedik ama bildiğim kadarıyla ekstradan ilaç yazmıyorlar sadece iğne.
aslihancvk Hasansibel şuan 35.haftadayim 5 haftalıkken başladım kan sulandırıcı iğne kullanmaya doğuma 1 gün kalıncaya kadar devam dedi bana
Hasansibel asiyesare bende inne ve aspirin kullaniyorum su an birde vitamin yani kan civiyor dogumda nasil olacsk bilmedim 🤰🤲
elfakyaz3 Hasansibel bende hem coraspin hemde oksapar iğne kullanıyorum. 8.ci ayda bırakılması zaten doğum için. Son 1 ay kala bırakıyolar ki kan akışı normale dönsün. Canını sıkma herşey Allahtan 🙏😊
asiyesare Hasansibel doğuma yaklaşıktığımızda doktor muhakkak riskleride göz önünde bulundurarak bi çözüm ve öneride bulunur ya şimdiden düşünmek yorucu😂