Meltem_71 Hamileliğimin 36.haftasndayım şişkinlik olmamıştı hic ama son bi kac gündür ayaklarım bianda inanılmaz şişti normal mi ne yapmam gerekir fikri olan varmi kontorolume 2 gun var daha