Bebisveannesii Hanımlar merhaba bende gaz sancısından çok cekmiş biri olarak çekenlere yardım amaçlı bu postu yazıyorum tek çözüm sade türk kahvesi bence 👍🏻 Bağırsakları çok iyi çalıştırıyor aç karna icilince