Nurunsl biz de 35.hafta da doğduk 32günlüğüz ilk bi hafta aynı sorunları yaşadık geceleri hiç uyumadık gündüzleri uyudu ama bizim odamız biraz soğuktu galiba daha sonra sıcak odada yatmaya başladık bir nebze düzeldi ama hala tam düzenin de değildi, sonra bebeğim sarılık oldu hastane de kaldık bir gün doktorumuz prematüre bebek olduğu için karnını tam doyuramıyor emme refleksi çok zayıf normale göre daha çabuk yoruluyor doymuyor muhtemelen dedi, ve dediği gibiymiş mama aldık emzirirken sonra 30cc mama ile desteklemeye başladım ve uykularımız biraz daha düzene girmeye başladı , yani diyeceğim oda sıcaklığına bakın ☺️ Tam doyup doymadığını kontrol edin belki de bebeğiniz açtır, gazını mutlaka çıkarın , altına bakın mutlaka temiz olsun, bunlara rağmen hala uyumuyorsa, belki de uykuyu sevmiyordur endişe etmeyin 😂😍