Merhaba arkadaşlar ben de artık buradan mezun oluyorum☺️ Hep okurdum hatta sosyal medya hesabım olmadığı için burda vakit geçirmek merak ettiklerime cevap bulmak benim için büyük bir keyifti ve en sevdiğim tabi doğum hikayeleri idi. Öncelikle şunu yazanlar gerçekten doğru söylemiş herkesin acı eşiği ve hikayesi farklı gerçekten.
Hamileliğim çok güzel geçti aslında ufak tefek sıkıntılar ben de yaşadım ilk üç ay mide bulantıları ve koku hassasiyeti vardı pek birşey yiyemedim ama ikinci üç aylık dönem hakikaten çok güzeldi tatile bile gitmiştik ben hep aktiftim biraz hemoroid sıkıntısı oldu ama o da geçti üçüncü üç aylık dönemde iyi başlamıştı taki benim 35. Haftada ağrılarım başlayana kadar
Bu arada İstanbul’da oturuyoruz Eskişehirliyim doktorum Eskişehir de idi İstanbulda da gittiğim doktorlar olmuştu ama doğumu da Eskişehirde planmıştık daha vakit vardı 28 ocak idi
Ağrılara dayanamayıp acile gittik açıklık kontrol edildi nst ye bağlandım açıklık yok eve gönderdiler normal bu haftalarda deyip
Ben üç dört gün yine aynı ağrıları çekiyorum üstelik yılbaşı yine hastane yolunu tuttuk bir de ben de ateş var öncekinde de vardı ama heyecanlanmama verdiler neyse bu sefer gittiğimiz acildeki doktor ateşi dkkati aldı da bir sonuca vardık böbrek genişlemesi varmış bende üstelik kanda crp çok yüksek tahliller nst açıklık yatış verdiler ben iki üç güne çıkarım zannediyorum ama benim enfeksiyon düşmüyor aksine yükseliyor doktor gelip doğumu başlatcaz dedi ben tabi bir heyecan kendi doktorumu da arayıp haberdar ediyoruz yapılanlardan ama benim görmem lazım dedi tabi biz yola gidebilir miyiz deyip yapılanları anlatan bir epikiriz alıp yola çıktık ama ben hala Kendi doktorumunda zamanını bekleyelim demesinden umutluyum direkt hastaneye geldik yatış yine tahliller nst sabah doktorum gelip diğer rahatsızlıklarımla ilgili branşlarla da görüştükten sonra sezaryen doğuma alacağını söyledi ve hemen bir saati bulmadan kendimi doğumda buldum belimden uyuşturdular ve minik aşkı aldılar hemen belki dikiş aşaması daha uzun sürmüştür sonra odaya alındık 37+1 de oğluşumu kucağıma aldım☺️
şimdi uyuyor benim için biraz zordu ama inşallah sizlerin daha kolay olur plandığımız gibi olmuyor hakikaten bebişler gelmek istediği gibi ve zamanda geliyor
Allah hepinizin yardımcısı olsun..