Günah mı? İlk defa duyuyorum bir yaşıma daha girdim.
Bırakın başkalarının laflarını bu duyguyu kaç kere tadıyoruz su hayatta içinizden ne zaman hazırlık yapmak geliyorsa ozaman başlayın..hevesinizi bol boş yaşayın derim ben..ben 29. Haftamın ortasındayım çoğu şeyimi aldım sayılır odasını kurmak ve ince detaylar kaldı …bir iki hafta sonra daha da ağırlaşıcaz hiç halimiz bile olmucak hazırlık yapmak için diye düşünüyorum,sizde özgürce evladınıza istediğiniz zaman hazırlık yapmaya başlayın bence😘😊