Kızlar hayırlı geceler moralim çok bozuk kafam allak bullak neye inanacagimi şaşırdım
6 haftalık hamileyken özel hastanede muayene oldum Bebek var kalbi atmiyo haftaya gel dendi ama iki gündür lekelenmem ve aşırı derecede ağrım var bugün iki ayrı devlet hastanesine acile gittim birinde Bebek var kalp atımı yok haftaya randevu alıp gel dendi diğerinde ise sadece kese var bebek yok gebelik çok yeni iki hafta sonra polikliniğe gel dendi hangisine inanayım